Som inköpare på vårt företag måste jag bara tipsa er om världens bästa webbshop för kontorsmöbler, nämligen Gerdmans kontorsmöbler och lagerinredning. Bara en sån sak som att företagets historia började redan år 1947 säger väl ganska mycket om deras kunskap och profession när det kommer till just dessa typer av inredning.
I alla fall, när jag nu fick i uppgift att inreda vårt nya huvudkontor hade jag inte en aning om vart jag skulle börja någonstans. Skulle jag behöva åka runt hela stan, till olika ställen och i flera dagar för att få tag på allting vi behövde? Det var då jag själv blev tipsad om Gerdmans.
Kontorsmöbler och lagerinredning under ett och samma tak
Gerdmans är ett företag som säljer kontorsmöbler och lagerinredning till flertalet olika länder och jag kände direkt när jag klickade in på deras hemsida att nu har jag hamnat helt rätt. Jag var noga med att jag ville köpa in höj och sänkbara skrivbord och ergonomiska kontorsstolar till hela gänget, det är så viktigt för att kroppen inte skall ta stryk när man sitter och jobbar framför datorn. Jag ville också ha bordsfläktar, hyllvagnar, skärmväggar och arkivhyllor. Detta och en massa mer, och precis allt hittade jag hos Gerdmans!
All inredning man behöver, plus monteringshjälp
Vi har nu även ett litet lager som jag tänkte organisera nu vid kontorsbytet så därför beställde jag också en palldragare, tillbehör till pack och emballage och massor av lagerhyllor.
Jag tror inte ni förstår vilken lättnad det vart för mig att hitta allt detta och mycket mer på ett och samma ställe. Men kanske det allra bästa av allt – de erbjuder även monteringshjälp!
Ja, det är sant!
Så, få inte panik om du får en liknande uppgift på ditt kontor eller lager. Ta mitt tips och spana in Gerdmans kontorsmöbler och lagerinredning, ni kommer inte att bli besvikna.